1aleynax ya taksitle bi şekilde oluyor benim eşim de memur tek maaşız bi şekilde ödedik şükür , nispeten daha uygun hastane seçenekleri de oluyo nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum aama her yer de çok çok pahalı değil, yakın zamanda eşim devlette ameliyat oldu eğitim araştırma hastanesinde sırası ayrı dert yatakları ayrı dert her yer pis gibi. Nelere nelere para veriyoruz bi can dünyaya gelecek onun için bu imkanı sağlamak lüks gibi gelmiyor bana. Vakalar falan demişsiniz de devlette anlaşmalı doktorlar var diye de çıktı ,Allah iyi insanlara denk getirsin özeli devleti çok yok gibi bu işin