rvsss Kızlar Aleda Sare hoşuma gidiyor ama eşimde çevremde hiç beğenen olmadı aledayı sizce kötü bir isim mi bu isimler dışında - Adelina- Alina Sare de düşünüyorum aizce nasıllar
Havin49_ rvsss benim kızım olsaydı ya ikra yada sare koyacaktım Alemdağ gerçekten. Hiç hoş gelmiyor kulağa manasız bişey gibi
ask7_ Ben rabbim.nasip ederse kızımın ismimi almira koymayı düşünüyorum babası çok istedi ama annem gil söylemekte çok zorlanıyor bende 2. Kolay bi isim düşünüyorum 🤣
ask7_ Sizin isimlerde çok güzel sadece ilginci çok saçma gerçekten yanlış anlama lütfen senin kararın değiştirmen daha güzel olur