gurs beni 28. Hafta girdiğim gün sabah sağlık bakanlığından aradılar önce hal hatır sordular, gebelik okuluna gitmek isterseniz size en yakın iki yer var hangisi daha yakın ise oraya giderseniz diye iki yerin numarasınıda verdiler. Aradım doğru düzgün bilgi alamadım pazartesi tekrar arayacağım.