20 haftalık hamileyim normalde göbek çevreme vuruyo sağa sola veya tam göbek deliğimin olduğu yere. Ama bi kaç gündür yeni bişey çıktı. Tam vajinanın üst tarafına doğru vuruyo ama tekme atma gibide değil. Yani nasıl anlatsam. Acaba ayaklarıyla kendini itip poposuyla falan mı vuruyo diye düşünüyorum. Çok sık yapıyo tekme atmasından daha sık hatta. Bu hissettiğim normal mi acaba bebek vurmuyoda orda damar falan mı atıyo bunu yaşayan var mı. Saçma ama endişe etmeye başladım