Nuribasak Kızlar 33+3 günlük hamileyim ama doktora gittiğimde bana 35 haftayla uyumlu olduğunu söyledi. Benim gibi olan var mi?
Hanife_ Nuribasak ben de şuan 33+3 üm 32 de gittiğimde 34 ile uyumluydu baş kilo boy olarak bnde gebelik şekeri var ondandır
AlimmM Nuribasak bende gecen hafta gittim 31.haftamda doktor 2hafta önden gittiğini kilosunun biraz fazla olduğu ve 20 gün sonra tekrar gel dedi sezeryan için gün verecek ilk hamileliğim normal mi acaba böyle demesi önden gidiyor diye erken alması
Nuribasak Umutbatum benim de bir ara öyleydi sonra tam gününe döndü şimdi yine aynı iki hafta ileri gösteriyor 🤔
Selim_Alparslan Nuribasak benim bebeğimde haftasından büyük 1-2 hafta doktorum bir sorun olduğunu söylemedi