Kızlar sezeryan olalı 5 gün oldu hastaneden eve sonda ile taburcu oldum idrarımı yapamadığım için bugün kontrole gittim sondayı çıkarttılar azar azar yapıyordum sonra doktor ultrason ile baktı %95 duruyor dedi tekrar sonda taktırdı eve yolladı haftaya gel dedi bu ne zaman düzelir psikolojim bozuldu sürekli ağlıyorum canım yanıyor