sufa Kızlar selam 19+4 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı doktor zinaks antibiyotik verdi kullandım bitti ama hala akımtı sorunu yaşıyorum krem gibi Açıkçası korkuyorum sizler de akıntı problemi oluyor mu