Merhaba benimde 12 haftaya girer girmez belirtiler kesildi kasık ağrısı vs yok endişelendim en son Salı günü gitmiştim doktor iyi demişti her şey çok şükür ama yinede endişelendim inşallah herkesin bebeği iyidir. Belirtileri kesilen veya azalan var mı bu haftalarda