Kızlar merhabalar 23 + 4’ten selamlar
Ben normalde 17’ye kadar hep koru Sincan Özel hastanede uzman Dr. Merve Sarıkaya‘ya muayene oluyordum doktorum hastaneden ayrıldı maalesef başka bir hastaneye geçecekmiş ve daha iki ay oldu geçmesi de uzun sürdü o yüzden mecburen lokman hekimden melike Hoca’ya gittim melike Kaya Güler hocayı biliyor musunuz nasıl sizce ondan önce Özcan diye bir hocaya gitmiştim lokman‘dan normalde ama çocuğun cinsiyetini %100 kız dedi sonra kendi doktorundan erkek olduğunu öğrenmiştim Ona gitmek istemiyorum o yüzden lokman‘dan hariç koru da da iki tane doktor kaldı onları da bilmiyorum yani bu haftalarda doktor arayışındayım melike kaya Güler Hoca’ya gittim aslında şeker yüklememi yaptı güzeldi ama bilemiyorum tabii ki de önceki hocam gibi olamaz onunla çok samimiydik biraz da birbirimize alışmıştık bu hoca hakkında bilginiz var mı artık değiştirmek de istemiyorum gerçekten usandım Birine bağlı olmak istiyorum Fikri olan varsa yorumlara söyleyebilirmi ben sigortam ile hastaneye giriyorum lokman hekime diğer hastanelerde karşılıyor hastaneye karşı aslında biraz olumsuz yorumlarım var ama en azından doktorum iyi olursa iyi olur diye düşünüyorum Sezer’e sonrası normalde onu düşünüyorum bu hocayla konuştum eğer doğum kendililiğinden başlar açılmalar devam eder ve bu şekilde müdahalesi normal doğum başlarsa denerim falan dedi hatta fikriniz var mı fikri olan varsa bana yardımcı olur çok sevinirim kendinize iyi bakın güzel insanlar