Hsee benim oğlun öksürüğü başladığında enfeksiyona çevirir hep antibiyotik kullanırdı bu sefer dur dedim antibiyotiksiz hal edcem dedim siz de deneyin isterseniniz ufak termosta kaynar su koyuyorum her dk başı bardağa alıp ılıklaştırıp içiriyorum gece uykusunda içiriyorum her kahvaltıda çay veriyorum akşama doğru limonlu çay balı süt bogazı hep nemli tutun bi kaç güne geçer bizim geçti çok şükür 🙌