Gencbirannis şalazyondan o kadar çektim ki. Önce göz kapağımın üstünde çıktı sonra belki 20-30 tane içinde. Her yöntemi denedim. Sarımsak, domates , çay. Hatta okuttum da. sürekli kaybolup yenilendi. En son aldırmak için doktora gittim artık. doktor acele etme sıcak su ile geçer bu dedi. Bir çay bardağına ılık suyu doldurup dış kısmını gözümün üstüne tuttum. Kısa zamanda hepsi geçti gözümden. Bir daha da tekrarlanmadı şükür 🙏🏻 birkaç kişide bu yöntemi söyledim onlarınki de geçti bir dene istersen inşaAllah geçer 💐 ben de emziriyordum çıktığında 😞