Eebruylmz keçiboynuzu özü çok güzel yükseltti bi dönem. Bıraktığımda anında düşüyordu. Daha dün test yapıldı. Sağlık ocağına gitmiyorum hiç canım. Testlerimi hep hastanede yaptırıyorum. Takviye için birşey demedi. Haftaya kadar ilaçları düzenli al, keçiboynuzu özünü içmeyi ihmal etme dedi. Normalde son günlerde enerji gelir derler ben yatak döşek yatıyorum. Elim kolum kalkmıyor.