Mehlika_ kendime 2 pijama takımı aldım normal kalınlıkta 1 de lohusa takımı foto cekimi vs için aldım kalın almaya gerek yok normal kalınlık yeterli olur bence yelek alacağım ayrıyetten usursem yeterli olur bence. Bebek içinse müslin ve pamuklu battaniyeler aldım kimisi orta kimisi tam kalın kimiside çok ince battaniyenğn hiçbir türlüsünden zarar gelmez bence uzun süre kullanırız her çeşit aldım o yüzden 😅 (ocak ortası benimde)