ErsBegAs aynennn kesinlikle katılıyorum ben iğne vs yaptım bide içimi içimi yemesine rağmen 14 gün test için bekledim. Silik görünce 5 gün bekledim kan verdim. Yeterli artışı direkt gördüm diye bir daha kan vermeme gerek kalmadı. Bence sabırlı davranmak zor olsada net sonuç veriyor kararsızlık stres olmuyor.