gh2019 Merhaba arkadaşlar, 11.haftamdayım ama o kadar çok şişkinliğim var ki. Karnım davul gibi. Kabızlıkta var 😕 Benim gibi aynı durumu yaşamış olanlardan tavsiye bekliyorum bitkisel bir çözümü var mı?
Vefas gh2019 yeni gebelikte yani hamileligin ilk 1.trimesterinde aşırı gaz hali ve şişkinlik oluyor zamanla geçiyor bende öyle olmuştu ama çok şükür ilerleyen haftalarda ödem tutmadı vücudum bol bol su iç cnm
Melike35 gh2019 bende dün gittim doktora 9 haftadayım çok şişim nefes alamıyorum dedim folik asiti bıraktırdı başka vitamin verdi içeriği probiyotikli kefir iç süt içme dedi
AytenUmud gh2019 doktorunuza soyleyin. muhtemelen prtobiotik icerikli ilac onericekdir. Soda icin o rahatlatir. Birde yogur tuketmek iyi gelir