yorgunannis 5 aylık ve normal kontrole diye gidiyor sonra bebek seni zehirliyor falan diyip normal doğurtuyorlar ama doğumdan sonra kürtaj da yapmışlar bu ikisini birlikte yapmaları normal mi bilmiyorum, ikisini kaldıramamış nöbet geçirmiş yoğun bakımları da yetersizmiş başka hastaneye sevk edilirken tekrar nöbet geçirmiş sonra yoğun bakım süreci ve malesef vefat etti
Bu örnek de yeni geldi aklıma başka bir arkadaşım da ilk gebelik öğrenince oraya gitmiş düşük tehliken var hemen bu iğneleri olman lazım demişler apar topar iğneleri almış ama içine sinmemiş başka hastaneye gitmiş öncesinde erdeme gittiğini falan dememiş sonra bi sıkıntı yok demişler gayet normal, o da durumu iğneleri falan söyleyince şok olmuşlar çok ağır iğneler ağır hasta eder senin durumunda bi sorun yok neden verildi gibisinden şaşırmışlar