senayseven
Aşko merhaba , ben 4 hafta öğrendim hiç bi şekilde kese görünmedi 5 hafta kese göründü karından kese görüldüğü zaman zaten dış gebelik ortadan kalkmış oluyor sonrasında kalp atışını ve embriyoyu gördüğün zaman da boş gebelik riski kalkıyor benim lekelenmem olduğu için 6 hafta gittim ama ultrason da 6+3 olarak gözüküyordu doktor çok derinden bi sesle kalp atışını duyduk bide embriyoyu gördük pazartesi çağırdı kalp atışı için tam duyalım diye 7 hafta oluyorum