nurgunes1712 Merhaba, bende hemen hemen sizinle aynıyım. Son regl tarihi 16 Ekim.. 6+2 haftalık hamileyim. Bende de 2 gün önce kese göründü ama kalp atışı duyulmadı. Bu çok normal, 8 haftaya kadar süresi var. Ben hiç endişelenmedim, lütfen içinizi rahat tutun. Allah’ın izniyle sağlıkla duyarız kalp atışını..🤲🏼🌸