Elokalay Merhabalar suan devlet takipliyim.Özele geçmeyi düşünüyorum sezeryan olacak medigold remzi bey mi rami hastanesi serdar beyi mi tercih edeyim.Doğum ücretleri neler?Başka önereceğiniz yer var mı 29 haftaya yaklaştık ☺️