Ikı gündür kızlar gözümü açamıyorum gözyaşları akıyor hapşırıp nefes alamıyorum dün gece acile gittim bır antibıyotık ve bir parolla gönderdi serum takmayalaım dedi evde ballı süt içiyorum limonlu sıcak su felan ama çok kötü geçıyor öneri vercek olan var mı ekstradan ? Bu arada hamileyim 17 hafta