Perşembe günü iç çamaşırıma akıntıyla beraber kan geçti acile gittim sancı açıklık bir şeyim yok idrarda enfeksiyon vs çıkmadı normal dediler ama nişan falan olabilir miydi acaba pazartesi günü randevum olduğu için tekrar hastaneye gitmedim de kafam karışık hâlâ tek seferlik oldu böyle bir durum yaşayan var mı