Benimde sabah aç kara kusarken kan geldi. Ama yoğun bir kan değil, cok az miktarda. Kadın doğum uzmanıma sordum olabilir ama genel cerrahiye görün endoskopi yaparsa icimiz rahat eder dedi. Genel cerrahiye gittim cok sık kustuğun icin mide tahriş oluyor gerek yok endoskopiye dedi suruplar yazdı. Ayrıca cok kusmaktan karın mide bölgem cok acıyordu kasların artık kusarken cok kasılmasından olur dedi. Burnumdan da az az geliyor oda kusarken kılcar damarların catlamasından olurmuş. Dediğim gibi ben cok sık kuruyordum 14.haftaya gelene dek o zamanlar yasadım bunları ve yoğun böyle şarıl şarıl kan değil. Minik kanlar