1234smgl ben de 9 haftalığım ama dün acilde bir 7 haftalık dediler sonra 8 haftalık dediler korktum çünkü çok iyi gidiyor demişti doktorum 7 haftalıkken. Sonra doktor şey dedi eğer bebek kendini topladıysa ölçüm kısa geliyor olabilir artık hareket ettikleri için kendilerini toplayabiliyorlarmış. Ama yine de bu konuda stresliyim daha kontrolüme çok var