Kızlar merhaba, bir şey danışmak istiyorum. Adetimden önce eşimle ilişkide hiçbir ağrı veya batma yaşamıyordum. Adetim bittiğinden beri ilişkiye girmeye çalıştığımızda daha girişte bile batma ve acı oluyor, devam edemiyoruz. İdrarda yanma, koku, akıntı gibi hiçbir belirti yok. Normalde bir sıkıntım da yok. Çocuk düşündüğümüz için bu durum beni çok strese soktu. Başına gelen oldu mu, neden olabilir sizce?