iremfsll Kızlar 10+6 haftalığız diş ağrısı çekmeye başladım, ağrı kesici veya antibiyotik yasak nasıl başa çıkabilirim bu ağrıyla bilmiyorum 😩
ElaEge iremfsll 3-6 ay arası dişinizle ilgili sorunu çözün bence benim 7. Ayda başladı ağrı 1 ay kaldığı için doktorum önermiyor işlem ağrıyla yaşıyorum ağrı kesici olarakta parol içip arkasından şekersiz Türk kahvesi içerseniz etkisi kuvvetleniyor haberin olsun
Noyimommy iremfsll ben e bi dişçiye gidin benim apse olmustu doktoruma danışarak antibiyotik başladık kana karışırsa bebek etkilenir demişti doktorum
anneninbalii Ağrıyan dişinize karanfil yağı sürün kesinlikle acısını alıyor, parol ağrı kesici de alabilirsin aşkımm