4 yıldır evliyim , 3 düşük yaptım daha sonra hamile kalamadım aşılama tüp bebek defalarca yumurtlama takibiyle çatlatma iğneleri, hocalar , ebeler, şu doktor bu doktor… Gel görelim ki maddi manevi yorgunluk kaldı bana 22 yaşındayım ve kendimi 45-50 hissediyorum. Demem o ki rahat bırakın olmuyorsa olmuyor allahtan geliyor paramızla bile alamıyoruz alabilseydim tüp bebekte ikizlerim tutunurdu annesine herşey nasiptir kısmettir. Herkes doğurmak zorunda değil kimisi doğurur bakamaz pişman olur kimisi yani bizim gibileri doğuramaz imrenir boynu bükülür. Ama bu derdin allahtan geldiğini bilirsen eğer başın dik omuzların dik durur çünkü Allah imtihan esiyorsa mükafatını vereceğini bilirsin. Sonsuz güç ve kudret sahibi rabbime güven. Çiçek açsın umutların 🥹🤍