Fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar 🌸😓
Hmile olduğumu öğrenmeden öncede ve bugün 7+4 oldum hala şiddetli mide bulantım var geçmiyor evin içinde öğğ diyerek geziyorum resmen ve bundan kaynaklıda ağzıma asla birşey koyamıyorum tatlıyla insan midesini dizginler bazen onu bile yapamıyorum yemek kokuları özellikle tavuk hamsi et iğrenç Hale geliyorum günde 1 öğün yemek yiyebiliyorsam yarabbi şükür diyorum bazen oluyor ki ufak kahvaltı yapıyorum ama bu sefer de yatana kadar ağzıma birşey alamıyorum yemeğe , eşim evde yiyemiyorum belki diye dışarı çıkardı dışarıda da aynıyım ben ne yapacağım hayretler içindeyim ilki hamileliğimde hiç böyle şeyler yasamamıstım doğum yapacagm güne kadar hep hareketliydim temizlik yapıyordum millet beni zor tutuyordu otur yeter diye bunda yerimden kalkamıyorum yemek yok su bile yok sadece folikasit ilacını ve bulantı ilacını içerken su içebiliyorum bana bir akıl verin ne olursunuz😔😔