2prensesannesiiii durumrve yoooo ben 3. düşünüyorum deyince sen delisin falan diyorlar sonra bi bakıyorum kendileri hamile 😂😂😂😂😂
akkoyun21 durumrve sonu pişmanlıkla geçebilecek bir durum çocuğunuz kardeş istemekte diretecek arkadaşlarını görünce üzülecek sizin başınızı yiyecek kısaca ve sizde belli bir süre sonra keşke kardeş getirseydim diyeceksiniz.Bu her açıdan önemli
sara29 durumrve Tek çocukla kalacağım diyordum doğumumdan sonra, zor geçti. Şuan 6 yaşında. 2.bebeği bekliyorum. Tek çocuk büyük kolaylık rahatlık ama eksik hissediyordum, çocuğum içinde kardeş çok güzel olacağını düşündüm. Allah nasip edecek inşallah..
Nisanmomy durumrve komşumuzun iki oğlu var yılar önce tek kalmasın diye uzun uğraşlar sonucu 2. Çocuğu yapmış maalesef biri uyuşturucuya başlamış evde sürekli kavga kıyamet. Tedavi ettiremiyor evlat atsan atılmıyor. İnsanın kardeşin olması çok güzel bir duygu amaHer zaman hayırlısını istemek gerek
cinderella durumrve ilk çocuğum olduktan sonra bidaha yapmam demiştim üstünden 8 sene geçti sonradan çok pişman oldum ve 7 haftalık hamileyim şuan rahatlığa da baya alıştım pro Max olmuştum 😂😂 nasıl olacak şuan bilmiyorum
babyymom59 cinderella ben de aynı ilk çocuk 2017 doğumlu bu da 2026 doğumlu olucak bu kadar ara vermek çok gereksizdi bi cesaret edip yapamadım şuan da çok pişmanım iki çocuğu da haksızlık bence ara vermek arkadaş gibi büyüyemiyolar
Eminedgds @durumrve geçen yıla kadar bu karardaydik oğlum 5 yaşına geldi bir ama hep bu sorgu kafamızda sonra olsun dedik çok şükür de oldu rabbim nasip etti pazartesi günü doğum yaptım ve su an diyorum Allah’ım çok şükür 🤲
rabiaerdemm durumrve 3 ye hamileyim oğlumla kızım arası tam 2 yaş hep beraber oynuyorlar diğer çocuğum doğduğunda kızım 2.5 yaşında olacak hep birbirine yakın
deletedmom43191 durumrve cevremde hep 2 ve 3 cocuklu var ama benim fikrimce tek çocuk pismanliktir ya o çocuğun kardesi olması lazım bu devirde kimsenin çocuğuna guven olmuyo kendi kardeşiyle oynaması arkadaş olması bence cok güzel hoş bisey
senos15 deletedmom43191 aynen aşko parkta gözlemliyorum kardeşi abisi ablası olanlar çok şanslı annelerin kafası rahat bişey olsa hemen gelip söylüyorlar annesine kardeşini koruyor göz kulak oluyor benim şuan tek sürekli gözüm üstünde ve sürekli tedirginim kardeş şart her konuda okulda da yanlız kalmıyorlar alt sınıf üst sınıf kardeşi olunca daha güvende hissediyorlar
Perim2 durumrve yok bence tam tersi tek kızım var ikinciyi kaybettim ee yaş aralışıda açılıyor açıkçası kötü hissediyrm kardeşi olmalı bence ya da hiç çocuk olmamalı kızım her gün soruyor şimdiden çok kötü hissediyorum ama kardeşliker kimseye ihtiyaç duymuyor Rabbim nasip ederse kızıma iki tane kardeş istyrm 🤲🏻
cinderella durumrve ya aslında çocuğum için tek çocuk olarak kalmasın diye zamanı gelince bizler yaşlanınca bi kardeşi olsun istedik
Fuunndaaa durumrve benim çevremde bir çok insan tek çocukla kaldılar kuzenlerim vs hep birer tane çoçukları var ve çocukları artık lise çağındalar nerdeyse arkadaş çevremde de genelde tek çocuk kafasında bir çoğu