Benim de mide bulantım çok fazla 10+5 haftalığım, doktorum mide bulantısı için ilaç verdi kullanmadan bu zamana kadar idare etmeye çalıştım ama artık her şeyden bulandığı için kullanmaya başladım bir iki gündür,rahatladım.İsterseniz doktorunuza söyleyin size de ilaç yazsın