Ben gidiyordum şu an 24 haftalık olduk doktor değiştiricem maalesef inanılmaz pişmanım o doktora gittiğime en son 22. Haftada detaylı ultrasona gittik 5 dakika baktı bakmadı o kadar kısa sürdü asla umursamıyor sen içerdeyken bir hasta daha alıyor falan asla gitmenizi tavsiye etmem