slhanur İlk gebeliğim de düşüğüm olmuştu adet gecikmesinin 4. Gününde silik test çıkmıştı. Gecikme olmadan testte çıkar mı şuan emin değilim 3. Aralık da adet göreceğim sanırım
mariaaaaa Daha önce test yaptım negatif regl kadar yapmayacagım bat 2 bütün motivasyonumu düşürüyor erken yapmak 😕
brcylzxx Benimde bat 2 aralık, test yapmıyorum bir kaç gün daha bekleyeceğim, ama aşırı bel ağrısı kasık ağrısı ve hafiften koku hassasiyetim var 1.5 haftadır sizce ????
Fatmanurakar brcylzxx benim hiçbir belirtim yoktu canm sadece göğüslerimde çok ağrı var koku hassasiyeti için kesenin falan oluşması lazım yani hem doktor öyle demişti hemde tecrübeme dayanarak söylüyorum belirtiler için erken ama gögüste hassasiyet varmı sende birde belde ağrı
Byn1998 Benimde 9 aralık bu ay sadece sanırım çatlama günü iki kez ilişki oldu tutar mı bilmiyorum tahmini çatlama akıntı ile takip ettim