esmanur3406 Kızlar benımki 3 aralık yarın (pazar) test yapayım diyorum sizde durumlar nasıl konuşalım testlerımızı gösterelim belki aramızda silik çıkanlar olur dedim ne dersiziniz
Mavimsimavi esmanur3406 benim de 3 Aralık dün ve ondan önceki gün erken gebelik testi yaptım Malesef negatif
ayse988 esmanur3406 2 Aralık benimde ama yumurtlamam geç oldu 20 sinde bugün dpo 8 di test negatif erken yaptım dayanamayıp ilk gebeliğim de geç döllenmeydi o yüzden adet günü olmazsam tekrar yaparım
Kbrastr Benimde 1 Aralık negatif sanırım adet olacağım ağrılarım var . Bekleyen herkese hayırlısı hayırlı zamanda nasip olur inşallah 😍
Yaprakunallar Kbrastr kızlar benimde ya yarın yada 1i adetim ovülasyon testi yaptım hcg testim yok diye size de göndereyim bir bakabilir misiniz
Kbrastr Yaprakunallar gönderin bakalım ama şüpheniz varsa mutlaka kan verin beta önce kana karışıyor arkadaşlar sonra idrara en garanti test kan testi
Kbrastr Yaprakunallar pik için daha koyu olması gerekiyor sanırım ben hiç denemedim bu testleri ama siz günleriniz değerlendirin
Kbrastr Yaprakunallar Rabbım hayırlı haberler almayı nasip etsin bekleyen herkese çokta düşünmemek lazım streste çok etkiliyor bu durumları
Yaprakunallar Seraymesut çok korkuyorum negatif görücem siye bu sekilde kendimi oyalıyorum adet olana kadar
Yaprakunallar Kbrastr alttan muayene 1 yıl önce olmuştum yumurta sayın ve büyümesi güzel demişti hormon kanlarda güzel dedi
Yaprakunallar Kbrastr Ama ben neredeyse bir yıl boyunca enfeksiyonla savaştım hatta daha da fazla son üç aydır enfeksiyonum yok önceden ilişki sırasında ve sonrasında koku oluyordu resmen ilişkiye giremiyorduk bırakıyorduk çok çektim yoğun antibiyotiklerle ancak kurtuldum