Masal2021 Lexias bende öyleydim ilk haftalar geçmeyecek sanıyordumsuan 31+3 teyim şimdi günler geçmiyor asıl:)
furkanefe2941 Lexias ilk gebelik sanırım benim ilki geçmiyordu simdi 2. Zaman nasil geciyo cocukla anlamıyorsun bile 4 hafta kaldı doğuma 🥲
ikiprensesannesi___ Lexias bana da öyle geliyor hiç geçmez diyorum ama şimdi maşallah 32. Haftama girdim
MadameTussauds Lexias 35+5 haftaligim gecmeseydi benim gebelik gecmezdi full kustum cünkü ajsjs geciyor ama merak etme 😀
Busranur_mnts Lexias bir anda 28 olsum gibi hissediyorum hızı geçiyo zaaman bence doğuma az kalıyo gibi tedirginlikler çoğalıyo zamanımızın keyfini çıkarmak lazım 🥰
Busramom_35 Ayy bende bir an önce gelmek istiyorum sizler yarılamışsınız hep yaaa ben daha 15+1 haftalığım zaman durdu sanki hiç geçmiyor 😑😂
elllaaaa Lexias Ben de 26+6 dayım 21 hafta sonrası zaman geçmedi sanki bi an önce 30 Lara gelmek istiyorum