bebisleben Merhaba kızlar 19+3 haftalık hamileyim baştan beri akıntım var ilk zamanlar fitilden kaynaklıydı ama 3 hafta oldu kestik fitili akıntım devam ediyor normal mi bu yanma yok ağrı yok kaşıntı yok sadece akıntı
Leontiine bebisleben gebeliğimin başından beri var 35 haftalık oldum hala devam enfeksiyon yok doktorda fizyolojik normal bir şey dedi iç çamaşır değiştirmekten helak olduk🤣
Melikekaplan Benimde akıntım çok oluyor sizin dediğiniz gibi yanma falan olmamıştı ama doktoruma sorduğumda hemen ilaç verdi yukarıya çıkıp bebeğe zarar verebilir diye siz de doktorunuza söyleyin bence