Elemon Kızlar normal Doğum ve epidüral normal Doğum arasın da ki farkı bana biri söyleye bilir mi :) ben Doğumdan korkuyorum iğne yaptırabilirim diye düşünüyorum çok mu sıkıntılı o süreç ? Bilgisi olan varmı?
dml33 Elemon belli bir acikliga geldiginde yapiolar epidurali istersnz 😊anne dinlenip uyuyoms hatta acilmayi yavaslatiyo diye duydm
Ferihan Elemon bende dün kendi doktoruma sordum Doğum sancısı gelip 5 cm açıklık olmayana kadar yapılmıyor epidural diye söyledi
Hamilelik10 Epidural iğneyle belden yapılan ilaçla bel altının uyuşturulması demek. Normal doğumda da alabiliyorsun, ve sanırım doktorun yönlendirmesiyle ıkınma hareketlerini yapıosun. Bildiğim kadarıyla böyle henüz doğuma girmedim tabi. 😊😊😊
Elemon Ferihan acaba epidüral de açıklık etkileniyor mu yani sezeryana dönme ihtimali oluyor mu Doğumun canın