Snowel Kızlar,12.hafta bittikten sonra mı boyayabilirim ya da şimdi boyasam olur mu çok beyazlarım var
mlsmrtgl Snowel 13+2 oldum. Doktorum bitkisel boya ile boya, çok soluma açık havada ol ya da maske kullan dedi. Bir kaç güne boyayacağım.
Snowel mlsmrtgl bende bitkisel boya aldım onunla boyayacağım yarın için dışarıya çıkacaktık yemeğe insanlar böyle görmesin istiyorum pazartesi de 13 hafta olacağım aslında,bekleyeyim mi kararsız kaldım