hizlivecocuku Bana doğum çatı muayenesinden daha kolay gelmişti. Çatı muayenesi beni çok zorladı. En son yaptı ebe ve ben kızdım; bu yataktan cenazemde çıksa bir daha izin vermeyeceğim bana bunu yapmanıza demiştim. Canım ebem; sakin ol, zaten açıklığın tam, 10 cm olmuş hadi kalk doğumhaneye gideceğiz demişti. Allahtan o son kontrolde sancım 10 cm idi de doğuma gittim. Yoksa daha bekleseydim bir daha izin vermeyecektim. Kişiden kişiye değişebiliyor ve bende normal doğum yaptım yani.