burcuznp Sizleri çok rahatsız ettiim ama biliyorum, Dün opu islemim vardı amh değerim 0.91 di, Dün sadece 8tane yumurtam toplandı. Bunlardan kaçı dollenir acaba çok az bı sayı biliyorum ama, yani elimize iki üç tane embriyo kalır mı acaba
Emrh burcuznp benim 4tane toplndi amh dusuk 0.50 ikisi boştu ikisi dollndi 5.gune geldi kalitesi önemli sayısı değilmiş
burcuznp burcuznp şimdi aradılar 8 yumurtadan bugün 1.gun 6 Tanesi dollendi diye umarım beş gün dayanıklı kalırlar
burcuznp Emrh ne güzel darısı benim başıma da olsun inşallah hatta isteyen herkese nasip olsun, Transfer oldunuz mu acaba
buse76 burcuznp çok az bir sayı mı burda iki tane üç tane yumurtası olanlar var 8 tane gayet güzel bir sayı benden 10 tane toplandı 9 ü işleme girdi 5 tanesi 5. Güne gitti bence stres yapmayın bir gün durup bir gün embriyolog sizi bilgilendşrir durumları hakkında
buse76 burcuznp birde önemli olan sayı değil kalitesi kalitesi düşük olupta işe yaramadıktan sonra hiç bir önemi yok önemli olan kalitesi
buse76 burcuznp evet tuttu çok şükür ilk denemede 8 buçuk haftalık darısı size 2 transfer olmuştum ama tek bebişim tutundu 3 tane dondurdum
yesildeniz_ burcuznp e2 değerine bakarak ortalama kaç tane kalır hesaplayabilirsiniz. Her embriyo başına 200 olmalı. Ama e2 600 çıkıp 4 embriyo da kalabilir. Dediğim gibi ortalama olarak bilebilirsiniz
yesildeniz_ burcuznp gayet güzel çıkmış çift embriyo transferi bile yaptırabilirsiniz. 400 değerle iki tane dondurdum. Sizinki 2 katı en az 4-5 tane dondurursunuz inşallah.