esrayce Ben kendime göre hesaplarsan bu gelen pazartesi 12 günlük olcak yani 2 haftalık doktora gidince ultrasyondan neyi takip ederde belki 3 diyecek ben kendim öyle hseplama yaptım
Yazmelegi_ esrayce en son 20 kasımda olduysaniz adet daha gebe olduğunuz belli olmaz ki emin misiniz acaba yerleşme kanaması vs mi yaşadınız çünkü dediğinize göre 1+2 oluyo ve çok çok erken
esrayce Yazmelegi_ evet yerleşme kanaması da yaşadım ama bi sorun yok leke tarzında 20 Kasım’da adet günümdü ama hesaplama nasıl oluyor kaç haftalık oluyorum
Yazmelegi_ esrayce tamam iste en son 20 ekimde olmussunz 20 kasımda olmanız gerekirken olmamissiniz❤️ beta vermediniz demi
esrayce Yazmelegi_ ekimin 24 de oldum bu ayın Kasım’ında 20 sinde de olcaktım ama olmadı ozaman bu ekimden mi hesaplanıyor
Yazmelegi_ esrayce evet ekimden hesaplanıyor son adet tarihinden hesaplanır o zaman 24 ekimden hesap yaparsak 5+1 oluyo❤️ siz yinede kan verin bi