LadyX Ben kartepe tarafında mangal yapmaya gittik mekana kendın pısır kendın ye çok sevdiğim bi abim götürdü bebegımı ogrendıgınden berı sana her hafta kuzu etı yedircem dedı 😅 gıttıgımız yerde göl kenarıydı çok guzeldı abi sevgılısı ben kocıskom calısıyordu kızıma da annem baktı sağolsun. Bıde orda barınak varmış beledıyenın köpekler de kacıp et kokusuna gelıyormus 1 kıloda abı senın bebe hayrına köpeklere pısırdı dagıttık 🥰