monica50 deletedmom43191 evet birçok çocuğu baz alarak söyledim siz tek kişiden bahsediyorsunuz sanırım
esiladuhan Yazmelegi_ oğlumun adı Duhan ama Yağız koymayi da düşünmüştüm bence çok kibar çok yakışıyor 🥲
namkol1 Yazmelegi_ Yiğit çok güzel. Ama diğerleri arasından en beğendiğim atakan oldu Erkek olsa Atacan düşünüyordum
monica50 gizemfurkan benim beğendiklerim eylül, begüm, ada, alara kızım olsaydı bunlardan birini düşünüyordum ☺️
suragungor Yazmelegi_ doruk cok guzel yakin arkadasimin oglunun adi doruk aslan eger onlarin cocugunun adi doruk olmasa doruk koyardim
zuloss Yazmelegi_ bizim daha cinsiyetimiz belli değil ama erkek olursa inşallah Mirkan koymayı çok istiyorum