Ya kızlar ben 19uncu haftamda tdap aşısı oldum boğmacalı tetanozu yani. Dünde ikinci dozu olmaya gittim 24+3 de. Sistemden bakıyorum bana vurdukları ikinci aşı sadece tetanoz aşısı. Yanlış mı vurdular ? Bu ikinci dozunda tdap olması gerekmiyor mu boğmacalı olan aşı yani ? Aşıyı olanlar sizde nasıl vuruldu acaba ?