Kbra940306 Sata göre 6+2 haftalık gözüküyorum ama doktor 4 haftalık dedi bu normal mi ? Bide geç oluştuğu için %80 kız bebe dedi öyle bir şey var mı ?
Beyzatnc26 Basta geriden gelip sonra normalede gelebiliyor onda sıkıntı olmaz canim yani deyim olarak onu bende duydum genelde oyle diyorlar gec olunca kız oluyor diye 😊
Kbra940306 Beyzatnc26 teşekkür ederim 🙏🏻 bir oğlum var inşallah kız olur Buda, önce sağlık tabiki 🙏🏻😊