Elife2691 38+6 da eleniyoruz bugün 4 den sonra alıcam dedi öğlen 12 de yemeyi içmeyi kes dedi ikinci doğumum ama içimdeki korku heyacan gene aynı nolur biraz rahatlatın
yorgunannis Elife2691 sağ salim al kucağına inşaallah bende doğurmak istiyorum artık böyle belli bir gün ve saatte normal doğumu beklemek çok zor😕
Elife2691 yorgunannis sağ Salim gelsinlerde gerisi inan hiç önemli değil böyle de çok stresli ilk oğlumda suyum gelmişti 1 saat içinde sezeryana aldılar çıktım flan kaç gündür ne uyuyabiliyorum ne başka bişe düşünebiliyorum
Elife2691 Çok şükür iyiyiz dün 8 de doğdu akşam kanamam oldu karnıma bastırdılar çok acıdı böyle bi acı yok 4 defa bastırdılar çok zordu dün ama bugün iyiyiz çok şükür Allahım hepinize güzel doğumlar yaşatsın
aliimraan Elife2691 normal doğum mu oldu, açılman nasıldı çok şükür kurtulmuşsun,bana da dua et benimde yakın
eslem2121 Elife2691 büyük ihtimal doğurmuşsun cnm rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürler nasip etsin bebişine ve ailesine💗🥰