melike258 benim de bugün 6 hafta 2 gün, kalp atışı için gittim embriyo gözükmedi dedi bu haftalarda görmeyi istiyoruz dedi, haftaya aç gel ne olur ne olmaz tekrar bakalım dedi ama sanki haftaya gözükmesi gerekiyormuş gibi söyledi. Şimdi size yapılan yorumları duyunca biraz rahatladım. Haftaya olmazsa bile biraz daha beklemeyi düşündüm.