Kızlar 18 haftalığım gece idrara çık sıkışmıştım kalktım yaptım sonra karnım ağrıdı geçti daha sonra sırt üstü yattım karnımın orta kısmı göbeğimin alt tarafı sertti dokundugumda sağa veya sola yatınca olmuyor ama sırt üstü yatınca sertliği hissediyorum ayakta yok ama sırt üstü yatınca elma kdr sertlik hissediyorum ağrım filan da yok sadece aşırı gazım karin gurultum var nedir bu niye sertleşiyor