30 gün önce normal doğum yaptım iç dış dikişlerim vardı. sızlıyor birkaç gündür dikiş olan yerler. dikişler açıldı sandım ama baktım çoktan kapanmış herhangi bir açıklık yok. dışardaki dikişlerim kapandı görebiliyorum hafif iz kalmış ama sızlıyo acaba neden olabilir?