Kızlar 29 günlük olduk bebeğimin sarılığı ilk 2 gün 14.4 dü 4 . Günü 14.0 dı 13 .gün tekrar baktırıdmda 10.4 dü özelde de gittiğim çocuk doktoru artık yükselmez yavaş yavaş düşer dedi bende dün baktım çocukta hayla sarılık var bugün devlet hastanesine götürdüm doktor bana sarılığı var dedi kan aldı idrar verdi temiz coktı ama troid için kan alalım bazen uzaya bilen sarılık ola biliyor yada anne baba uyuşmazlığı olabiliyor dedi kan uyuşmazlıhım yok yani stres yaptım sonuç için Salı gidilecek kan ve idrar testi temiz diğer kan sonucu başka hastaneye gitti birde bir haftadır bebeğime ya çok yedirmekten reflu yaptım yada çok yediğinden yada sallıyor muyum anlamadım yeri geliyor agız dolusu kusuyor bazen yandan sızdırıyor korkuyorum kızlar nolur bana akıl verin Allah rızası için