31+5 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini hissetmeyi çok seviyorum ama hareketleri çok acıtıyor hatta bazen inliyorum ağrıdan böbreğime vurduğunu falan hissediyorum ilk hamileliğimde hiç böyle olmamıştı hareketleri hissederdim ama acıtmazdı bu çok acıtıyor