Bir türlü kızımın ismine karar veremiyorum 35 haftalık olduk ama çok kararsızım sanırım bu konuda çok düsünüyorum şu an aklımızda ki isim izel beğenir mi ileride sever mi bunun kararsızlıgı bir de duygusal olurmuş izeller biraz internette öyle yazıyor ne zormuş isim secmek